12,5 jaar Nije stichting!!

Op 13 maart 2008 werd de Nije Stichting opgericht voor ondersteuning en begeleiding van iedereen die getroffen is door kanker.

Voor mannen, vrouwen en kinderen, elke vorm van kanker én voor naasten want kanker heb je niet alleen, kanker heb je samen.

Na vele jaren in een prachtig huis aan de Beursstraat in Hengelo, enkele verhuizingen van noodlocatie naar noodlocatie, zitten we dan eindelijk op de gewenste plek aan de Bruinsweg 32. Helaas nog niet in de hoeve want daar moet nog heel veel aan verbouwd worden, we zijn echter heel dankbaar dat we al op de mooie plek zitten al is het in nood-units. Door gebrek aan ruimte en door de RIVM regels kunnen we het jubileum niet vieren zoals we graag hadden gewild. Toch willen we er niet geheel aan voorbij gaan.

Ons kado aan onze gasten is dat we na 13 september (de jubileum dag) de units eindelijk in gebruik kunnen nemen en volgens de RIVM richtlijnen weer enkele activiteiten gaan hervatten. Dat doen we op gepaste wijze en natuurlijk met wat lekkers bij de koffie.

Een open dag voor iedereen zal hopelijk later volgen.

Wil je ons toch iets geven voor ons jubileum?

We zoeken veel en vooral kleurige vogelhuisjes en nestkastjes en we hebben zo'n 150 meter heg te vullen met laurierbomen.

Je kunt een Laurierboom adopteren voor € 11,-

Een vogelhuisje is € 22,-

Wil je liever zelf een vogelhuisje kopen of maken dan vinden we dat ook heel erg leuk.

De laurier bomen willen we graag zelf inkopen voor de gedoneerde bedragen omdat we dan overal de zelfde grootte kunnen planten en zeker weten dat ze allemaal van het zelfde ras zijn.

Wil je ons op een andere wijze steunen dan zijn we daar ook heel dankbaar voor.

En zo gauw het kan plannen we alsnog een mooi moment om jullie de tussenstand van de hoeve te laten zien.

Tussenstand donaties € 12,50

Uw donatie

ditveld
Naam *
Woonplaats *
Bedrag *
Bericht
* verplicht

Berichten

€12,50

Proficiat met dit jubileum, en veel succes met de opbouw van de Nije hoeve!

— Sonja Van Herpt