De Nije Stichting in Twente - dependances/steunpunten

De Nije Hoeve is vanaf 22-2-22 open!!

Elke dinsdag tm vrijdag zijn we te bezoeken en hebben we een mooi activiteiten programma. ( kijk in onze agenda voor activiteiten en bij contact voor openingstijden)

Daarnaast hebben wij prachtige samenwerkingen met verschillende instellingen en we zijn heel dankbaar dat zowel ZGT als MST ook de IPSO huizen betrekken bij meer zorg op maat voor kankerpatienten en hun naasten.

Met ZGT zijn we nog aan het brainstormen in welk vorm dat het beste kan. In Almelo ZGT zit al een prachtig IPSO inloophuis (Alma inloopershuis) en wij zitten zelf op loopafstand van ZGT Hengelo.

Met MST hebben we een andere vorm, we gaan de oncologen begeleiden op 3 locaties.

Haaksbergen, Enschede en Oldenzaal krijgen daarmee een Nije dependance.

We hebben nauw overleg met de oncologie en zijn zeer verheugd o.a. dr. Mekenkamp bij te staan bij haar spreekuren.

In Overdinkel zullen we aan het einde van het jaar aansluiten bij dokter Boermans.

De 3 dependances in MST zullen we bemannen zo gauw de RIVM regels dat toelaten.

Ondertussen zijn we natuurlijk per mail, brief, telefoon, zoom, teams en sociale media bereikbaar. En voor een 1 op 1 gesprek kun je een afspraak boeken bij onze wandelmaatjes. Die wandelen op verzoek een stuk met je mee door heel Twente.

De Nije Hoeve
Bruinsweg 32
7555 PS Hengelo
Overijssel

Nije steunpunt MST ENSCHEDE i.o.

Koningsplein 1
7512 KZ Enschede
Overijssel

Nije steunpunt MST HAAKSBERGEN (iedere vierde dinsdag van de maand)

Wiedenbroeksingel 4
7481 BT Haaksbergen
Overijssel

Nije steunpunt MST OLDENZAAL i.o.
Prins Bernhardstraat 17
7573 AM Oldenzaal
Overijssel

Nije steunpunt OVERDINKEL i.o.

Hoofdstraat 184
7586 BW Overdinkel