2 bijzondere boeken!

Binnenkort op deze site een uitvoerige boekenlijst, maar deze 2 willen we jullie niet onthouden!!

Yvonne sloot heeft een prachtige gedichtenbundel uitgebracht:

Gekleed nog steeds dezelfde vrouw

In 2009 wordt er borstkanker bij de schrijfster geconstateerd. Gelijktijdig krijgt haar zus de diagnose alvleesklierkanker en komt ze in een chaos van emoties terecht. Haar gevecht om niet in de spiraal van negatieve gevoelens te worden gezogen komt in dichtvorm naar buiten. Haar kracht om in het licht te blijven staan overwinnen angst, verdriet, woede en onzekerheid in haar proces borstkanker en het loslaten van haar zus. In deze bundel de taal van haar hart.

Auteur Yvonne Sloot

Aantal pagina's 30

Uitvoering/formaat Paperback 12,5 cm x 20 cm

ISBN 978-94-6176-194-1

Vaste prijs € 12,95

Deze bijzondere bundel komt recht uit haar hart en zal vele mensen die geconftronteerd zijn met (borst)kanker raken!

Yvonne zal 7 november haar bundel persoonlijk presenteren tijdens de inloopochtend! Kun je niet wachten? Bestel het boek dan alvast!

De opbrengst gaat naar een aantal mooie stichtingen die Yvonne zelf heeft uitgekozen!

Ik...Borstkanker?!

Door: Marja Bosma-de Kok

Marja heeft haar boek vorig jaar al in het Nije Huis achter gelaten maar is door alle drukte letterlijk op de plank blijven liggen.

Een paar weken geleden heeft initiatiefneemster Debby Nijenhuis het boek dan eindelijk gelezen en ze was diep onder de indruk...sindsdien gaat het boek van hand tot hand en we kunnen iedereen aanraden het boek aan te schaffen!

ISBN 978-90-77024-38-6

Debby:

"om op deze wijze mensen een kijkje te geven in je leven en zo eerlijk te schrijven over je emoties en ondanks alles zo positief in het leven te staan....het heeft  me diep geraakt en ik schaam me dat ik het niet eerder heb gelezen en eerder onder de aandacht heb gebracht! Het boek van Marja verteld een uniek verhaal dat tegelijkertijd zo herkenbaar en toepasbaar is! Het opent perspectieven om te blijven zoeken naar verschillende behandelwijzen, om te kijken buiten de gebaande paden en is een eyeopener voor zowel lotgenoten, naasten als behandelaars. Diep respect voor Marja!"

Speciale actie van Marja:

Marja doet mee aan de 1/8 actie van Pink Ribbon en doneert een achtste deel van alle boeken die ze zelf verkoopt!

De kosten zijn €14,79 inclusief verzendkosten en daarvan gaat €1,84 naar Pink Ribbon.

Wil je het boek bestellen en mee doen aan de 1/8 actie van Marja? stuur dan een mail met je gegevens naar info@denijestichting.nl ovv 1/8Marja en wij zorgen dat het allemaal bij Marja terecht komt!