Actie Nije Vriend(in)

Op 13 maart bestond De Nije Stichting 9 jaar. In deze 9 jaren is de stichting uitgegroeid tot hét centrum in Twente voor (na)zorg en ondersteuning voor iedereen geconfronteerd met kanker. In 2016 hebben wij in Het Nije Huis meer dan 2000 gasten mogen verwelkomen en dat aantal groeit elk jaar. Dé reden waarom de Nije stichting op zoek is gegaan naar een ruimere locatie en die heeft gevonden in een boerderij op het Gezondheidspark in Hengelo, de Nije Hoeve! Momenteel zijn de voorbereidingen in volle gang en wij hopen dan ook snel de verhuisdatum te kunnen mededelen.

Dit alles zouden wij natuurlijk nooit hebben bereikt zonder de hulp van alle lieve Nije vrienden en wij hopen dan ook dat jullie ons blijven steunen! Helaas hebben wij een hele tijd niet kunnen incasseren en wij hopen dat zich middels een leuke actie ook nieuwe vriend(inn)en melden.

Via deze link kun je je als Nije Vriend(in) aanmelden. En steun je ons de komende 5 jaar dan ontvang je van ons een strippenkaart t.w.v. € 25,= te gebruiken in het Nije Huis (voor de voorwaarden zie onze website). Deze strippenkaart mag je als lotgenoot of naaste zelf gebruiken, maar je mag hem ook weggeven aan iemand die een hart onder de riem kan gebruiken. Ook kun je de strippenkaart terugdoneren en dan maken wij er iemand blij mee.

Alvast bijzonder bedankt!