Bijzondere Nije familiedag

Op 8 januari 2011 was er een bijzondere familiedag.

11 gezinnen waren uitgekozen door de Nije Stichting en werden in het zonnetje gezet.

Dat werd mogelijk gemaakt door een aantal leerlingen van de Saxion Next en de sponsoren van Go Planet Enschede.

Ze werden met koffie/thee en lekkers ontvangen in het oude spelershome van FC Twente waar ze onder leiding van o.a. oud-keeper en manager van het FC Twente Vrouwen team, Hennie Ardesch, een rondleiding kregen in door heel FC Twente inclusief de kleedkamers van onze trots!

Daarna konden ze 2 activiteiten kiezen: gamen, karten, schaatsen, bowlen of naar de film.

Maar ook in het spelershome was van alles te doen. Zo was er live muziek door 2 zangeressen, er was mogelijkheid tot knutselen, schilderen, massage, make up en ook was er een fantastische loterij met mooie prijzen die de leerlingen allemaal verzameld hadden.

Er zullen nog veel meer foto's aangeleverd worden maar de eerste zending kun je al vinden in ons fotoboek. klik hier

reacties van enkele gezinnen:

" heel veel complimenten en een dikke 10 voor het hele team die deze Nije familiedag georganiseerd heeft!

we hebben genoten...dankje wel! "

" het was weer fantastisch. we hebben weer genoten"

" WELDIG, superbedankt voor alles"

" het was fantastisch, geweldig genoten van de film"

" wat valt er nog te zeggen?? Alles was perfect!!!"

" Heerlijk weer verwent, ook man en kids"

We willen FC Twente, de schaatsbaan, bowlingcentrum, kartbaan, gamecentrum en cinestar bedanken voor hun gulle gift!

Alle leerlingen en vrijwilligers bedanken voor hun project en inzet en alle sponsoren voor hun cadeaus voor de loterij.