Cash voor het goede doel in Hasselo

Wij zijn heel erg trots dat wij een van de 10 uitgekozen goede doelen zijn om vertegenwoordigt te zijn in het prachtige winkelcentrum Hasselo (Hengelo).
De actie heet: Cash voor het goede doel. Winkelen en je favoriete goede doel steunen; van 9 september tot 22 oktober a.s.maakt dit winkelcentrum het mogelijk om met deze actie maar liefst 10.000 euro te verdelen onder de 10 deelnemende goede doelen.Voor iedere 5 euro krijgen de winkelende mensen een Hasselo munt (max. 10 munten per keer) en deze kunnen in de inleverdisplays van de goede doelen worden gestopt. Hoe meer munten een doel krijgt hoe meer sponsorgeld voor dat doel. Na aanmelding van de Nije, een voorstelronde en goede stevige “pitch”; zijn wij uitgekozen om 1 van de 10 doelen te zijn.
Naast het feit dat deze actie sponsorgeld kan opleveren, mogen we er ook zo nu en dan aanwezig zijn. We kunnen dan het winkelende publiek gaan vertellen wie we zijn en wat we doen.
Ook mogen we zelf dingen verkopen en vrijwilligers werven.
Boodschappen en shoppen in winkelcentrum Hasselo is dus "een must” tussen 9 september en 22 oktober a.s.!