Dag van de reflexologie - een kort verslag

Van 24 tot 30 september 2018 vond op wereldniveau de Internationale Week van de Reflexologie plaats. In deze week werd aandacht geschonken aan één bepaald thema. De Vereniging van Nederlandse Reflexzone Therapeuten (VNRT) heeft voor 2018 het thema ‘kanker’ gekozen. Daarom was donderdag 27 september Heby Telkamp voor een dag (terug) in Het Nije Huis.

Op deze dag konden onze gasten terecht bij Heby voor informatie over voetreflexzone therapie, waarbij zij een mini behandeling ondergingen. De belangstelling was groot.

Van 's ochtends 09.30 uur tot 's middags 16.00 uur waren alle behandelingen volgeboekt. En van werkelijk iedere gast kregen wij dezelfde reactie: wat was dít fijn!

Hoe werkt reflexzonetherapie?

Reflexzonetherapie is een geneeswijze die de reguliere zorg goed kan ondersteunen.

Het bewerken van de reflexzones:

• verbetert de doorbloeding

• stimuleert de werking van de lymfe en verhoogt de weerstand

• verbetert zenuw- en hormoonfuncties

• bevordert afvoer van afvalstoffen

• heft energieblokkades op

Niet alleen bij klachten wordt deze therapie ingezet maar ook om in balans te blijven en bewust te worden van het eigen lichaam.

De behandeling heeft een sterke ontspannende uitwerking, waardoor u zowel geestelijk als lichamelijk tot rust komt.

Wij zijn heel blij dat Heby Telkamp deze dag bij ons is geweest om onze gasten in de watten te leggen en willen haar hiervoor ook nogmaals bijzonder bedanken.

Wilt u meer informatie over reflexzonetherapie en/of een behandeling boeken, neem dan een kijkje op Heby's website www.voetreflexalmelo.nl