De Nije Beweegt, wat beweegt jou?

Van 22 t/m 24 september komt De Nije letterlijk in beweging. We gaan natuurlijk wandelen en fietsen en maken er een groots evenement van.

De eerste wandeling is al bekend; een mooie wandeling met onze trouwe viervoeters :-)

De Nije Beweegt zal samen met Annet Schultze van Doggyvents een mooie wandelroute uitzetten van Delden naar de Nije Hoeve in Hengelo. We starten op 24 september 's ochtends in Delden en halverwege Hengelo is er een kleine rustpauze voor hond en mens. Daarna komt iedereen rond lunchtijd aan in de Nije hoeve voor een gezellige boerenlunch... uiteraard wordt er ook aan de honden gedacht!

Voor wie terug wil wandelen is er een mooie route terug naar de startplek. Indien je de Hoeve als eindpunt ziet wordt is het handig om van te voren vervoer te regelen (wij zullen daar t.z.t. wel tips over geven). Deze gezellige wandeling is speciaal bedoeld voor honden en hun baasjes en ook gezinsleden zijn welkom.

De wandeling staat los van de reguliere wandeling(en) die we namens De Nije Beweegt zullen uitzetten in dat weekend, maar het is wel de bedoeling dat we met elkaar in alle gezelligheid ook geld en bewustwording genereren voor de Nije hoeve: voor (na)zorg en ondersteuning bij kanker. Daar vertellen we binnenkort meer over.

Het "honden-event" is om 15.00 uur afgelopen en daarna is het terrein honden-vrij maar tot die tijd verheugen wij ons op een gezellige beestenboel! Zin om mee te doen? Houd onze website of facebookpagina in de gaten!

Dus .....wil je wandelen met hond? Dat kan!
Wil je liever wandelen zonder honden in de buurt? Dat kan ook ;-)

Want dit event is een event op maat! Houd onze website of facebookpagina in de gaten, binnenkort volgt er meer info over de Nije Beweegt.

Wij bewegen, wat beweegt jou?