De Nije Markt

De Hoeve en natuurlijk alles wat daar mee samenhangt is nog in ontwikkeling. Na jaren niet heel erg zichtbaar te zijn geweest hebben we nu weer tijd om ons te laten zien.
Daarvoor zijn er meerdere manieren en een daarvan is het bezoeken van diverse evenementen in de regio. We hebben zowel op het Breugheliaans Festijn in Losser als ook op de Landgoed Twente Fair in de Lutte een kraam aangeboden gekregen. Voor beide evenementen zelfs voor 2 dagen! Op de de zaterdag zullen we onze welbekende loterij gaan houden met onze 4 loterij dames en op de zondagen zullen we ons voornamelijk bezig houden met het uitleggen wie we zijn, wat we doen en wat we voor de mensen kunnen betekenen. Uiteraard hebben we ook de mogelijkheid om onze bekende tassen te verkopen.
Maar ook kunnen we laten zien dat we een prachtige stichting zijn voor vrijwilligers werk. Immers van gastvrouw tot tuinman en alles er tussen in is welkom nu we, snel maar beheerst, groeien en meer mensen die leven met, na en naast kanker mogen ontvangen.
Kom je onze marktkoopvrouwen en loterij dames verblijden met een bezoek?
Op 2 en 3 september zijn wij in Losser op het Breugheliaans Festijn en op 28 en 29 oktober op de Landgoed Twente Fair in de Lutte.