De Trainingsboerderij zet zich in voor De Nije Stichting

Op zondag 10 september vindt in Enschede de 20e editie van de Singelloop plaats.

De Trainingsboerderij, NLP trainingsinstituut in Hengelo, loopt hier met 15 deelnemers aan mee.

En hoe mooi is het dat De Trainingsboerderij heeft aangegeven te willen lopen voor De Nije Stichting! Van iedere deelnemer van de Trainingsboerderij komt een bedrag ten goede van De Nije Stichting. Dank je wel Michel en Sabine!!

Nicole en Debby zijn zeer bekend met de Trainingsboerderij.

Op dit moment is Debby daar in training om haar Master NLP te halen en heeft inmiddels al 3 trainingen succesvol afgerond. Nicole heeft er een NLP 3-daagse doorlopen en is ook erg enthousiast over NLP en de trainingsboerderij. Kijk even op hun site voor het aanbod en we hopen in de toekomst ook een samenwerking aan te gaan voor onze gasten.

Eerst gaan ze echter de uitdaging aan om met 15 cursisten de Singelloop te lopen en wij juichen dat letterlijk en figuurlijk toe!!