Debby Nijenhuis brengt "Nollen"pakket naar Kledingbank

Het is al weer 2 weken geleden dat Debby Nijenhuis namens Bakkerij Nollen de Kledingbank Enschede mocht verwennen met een pakket met allemaal lekkers voor de vrijwilligers.

Kledingbank Enschede is een stichting met als doel het inzamelen en doorgeven van goede, schone herbruikbare kleding, schoeisel en textiel aan inwoners van Enschede die dit hard nodig hebben maar het niet (meer) kunnen betalen.

De Kledingbank was in december genomineerd tijdens de oliebollenactie en omdat dit zo'n prachtig initiatief is hadden zij oliebollen gewonnen om uit te delen onder hun vrijwilligers. Zij waren echter tijdens de eindejaarsperiode gesloten en er was geen mogelijkheid om de oliebollen te brengen.

Na overleg met Nollen mocht Debby de Kledingbank in januari een prachtige schaal met lekkers brengen, zodat zij alsnog een week lang de vrijwilligers bij de koffie konden trakteren.

Debby kreeg meteen een rondleiding en was onder de indruk van het werk van de Kleidingbank.

Helaas heeft De Nije Stichting op dit moment geen inzamelmogelijkheid meer en daarom brengen wij ook graag dit mooie initiatief bij u onder de aandacht.

Heeft u nog mooie kleding, tassen, schoenen? Rij even door naar Enschede! Er zijn zoveel gezinnen die onder de armoede grens leven en die kunnen hier zo bijzonder fijn geholpen mee geholpen worden.

Klik hier voor meer informatie over de Kledingbank Enschede

Het adres is:

Kuipersdijk 375 (te bereiken via Tiemeister)
7541 WN ENSCHEDE