Eerste modeshow in de Nije Hoeve een groot succes!

Op 5 juli was de eerste modeshow in de Nije Hoeve.

Naast de collectie van Mary Springer was er een vertegenwoordigster van Amoena en ook van de borstkankervereniging.

Vier modellen liepen meerdere rondes met zowel lingerie als badmode en woorden die me steeds naar boven komen zijn: integer, stoer, eerlijk, intiem en prachtig!

Er waren lekkere hapjes en tussendoor en aan het einde was er ruimte voor lotgenotencontact, vragen, passen en kopen.

Aangezien de delle echt vol was, was er helaas geen gelegenheid om de Nije hoeve en haar prachtige ruimtes te laten zien.

Echter was er zoveel vraag naar lotgenotencontact, meer info en vooral ook gezelligheid dat we ter plekke besloten hebben elke eerste dinsdagochtend van de maand weer onze vertrouwde borstkankergroep te starten.

Van 10-12 uur is er inloop met vaak een thema, tevens is Mary dan aanwezig met haar eigen spreekuur waar je (op afspraak of als er plek is) ook binnen kunt lopen.

We starten in augustus dus:

2 augustus is de eerste bijeenkomst.

De volgende data zijn

6 september

4 oktober

1 november