Evaluatie Samenloop voor Hoop

We hebben twee fantastsiche weekeinden achter de rug met de Samenloop voor Hoop.

24 en 25 juni was Losser en 2 en 3 juli was Hengelo.

Beide edities hebben een heel mooi resultaat behaald.

Heel graag zouden we iedereen die heeft meegedaan ( vrijwilligers, wandelaars en ere-gasten) vragen om onderstaand evaluatie formulier in te vullen zodat we kunnen leren van de tips en kunnen nagenieten van de tops.

Evaluatie formulier Samenloop voor Hoop

achternaam *
voornaam *
woonplaats *
e-mailadres *
telefoonnummer

Om ons zo goed mogelijk voor te bereiden op een volgende editie vernemen we graag van jullie wat jullie mooi vonden en wat de verbeterpunten zouden kunnen zijn.

Vul het formulier zo uitvoerig mogelijk in en uiteraard verwerken we alle gegegevens anoniem.

Indien er tips bij zitten waar de organisaties van de Samenloop Hengelo en/of Losser ook wat aan kunnen hebben zullen wij deze anoniem aan hen doorgeven.

Alvast dank voor het invullen!

Ik was bij editie: *

Ik was aanwezig als *

Algehele indruk van het evenement.

0 is slecht, 10 is uitstekend

locatie *
openingsronde ere gasten *
optreden/amusement *
kaarsen ceremonie *
lopen als team *
sfeer in algemeen *
slotceremonie *

Bovenstaande onderdelen zijn van de organisatie van de Samenloop voor Hoop.

onze stichting was verantwoordelijk voor het programma in Hengelo in de blauwe tent en mede verantwoordelijk in Losser voor het programma in het Concordia gebouw.

aanbod Nije huis *
zichtbaarheid Nije huis *
heb je tips over één van de bovenstaande items?
Heb je tops over bovenstaande items die je wilt delen?

Onderstaande vragen zijn voor survivors-eregasten.

Heb je niet deelgenomen aan het programma dan volstaat nvt

Heb je meegedaan aan het programma voor ere gasten? *
Waar heb je meegedaan *

Ik heb meegedaan aan:

Zijn er tips die je ons wilt meegeven voor een volgende editie? Wat wij als inloophuis zouden kunnen verbeteren? *
Zijn er tops? wat vond je leuk aan speciale programma vanuit het Nije Huis. Wat vond je van de goody-bag? *
Als je NIET hebt meegedaan en je bent wel survivor/ere-gast. Wat zouden we kunnen doen of organiseren om er voor te zorgen dat je de volgende keer wel meedoet?
Verdere vragen of opmerkingen kunnen hier gesteld worden.
Zou je de volgende keer weer meedoen met een samenloop als loper en/of als ere-gast en/of als vrijwilliger? *
Zou je via nieuwsbrief op de hoogte willen blijven van ons aanbod en ontwikkelingen? *
* verplicht