Feest in Club Merlijn!

"Een winters feestje voor een warm huis"

Entree: 10,- pp  12 december is het FEEST bij Club Merlijn.

We zijn trots te kunnen melden dat de Wannebiezz 'ol de wee' from het Westen naar het Oosten komen om samen een feestje te bouwen.

3 januari start de ScanCoveryTrial en zullen 6 teams een barre tocht gaan rijden om Het Nije huis lekker warm te houden en daarom geven de 6 teams samen een feestje!

In Rotterdam en omstreken behoeven de Wannebiezz geen introductie daar is hun laatste theatertoer “ ol de Wee” zelfs 5 keer in 1 weekend uitverkocht geweest!! Debby Nijenhuis, initiatiefneemster van het Nije Huis was er op uitnodiging van Xavier Ottens en was onder de indruk van de combinatie van geweldige muziek en hilarische humor dat dit trio bracht en vroeg zich af of deze mannen ook bereid zouden zijn om in Twente te komen optreden. Het toeval wil dat één van de muzikanten, Arie van Ballegooie ook een deelnemer is aan de ScanCoveryTrial is en zelfs als een van de Teams Supershortlease, rijdt voor het Nije Huis. De link was dus gauw gelegd en ook de andere twee muzikanten waren, zonder enige moeite, te porren om naar het Oosten af te reizen voor dit winterse scancoveryfeestje. Meer info over De Wannebiezz :www.wannebiezz.nl

En waar hou je in Hengelo nou een mooi feest? Juist, in Club Merlijn!

Gelukkig stelt Thomas Goorhuis zijn prachtige club beschikbaar voor het goede doel en daarom kunnen we met trots aankondigen dat we De Nije Scanct party vieren in Club Merlijn.

Vanaf 20:00 uur ben je van harte welkom in Club Merlijn waar de Wannebiezz vanaf 21:00 een avond lang zullen optreden met bijzondere verrassingen. Er zijn ook leuke prijzen te winnen en je kunt kennis maken met alle teamleden die de ScanCoveryTrial op 3 januari gaan rijden.

Kaarten voor deze bijzondere avond zijn 10,- per stuk en de opbrengst gaat naar het Nije Huis. Hou de Fb pagina’s van de Teams en de Wannebiezz in de gaten voor speciale acties waarbij je gratis kaarten kunt winnen.

Voor wie niet weten wat het Nije Huis is: Het Nije huis is een inloophuis voor (ex) kankerpatienten én hun naasten. www.hetnijehuis.nl

We hopen jullie allemaal te zien op vrijdag 12 december.

Nije groet,

Team 2 Jan Willem de Voogt en Joost Kramer