Geslaagde kerstfair en eerste week

Op 12 december was het zover. We mochten eindelijk de langverwachte kerstfair en aangepast open huis houden. Het was even spannend of het allemaal zou lukken, maar het kwam goed en het werd een mooie dag.

Ondanks het slechte weer, een belangrijke wedstrijd van FC Twente en de wereldkampioenschapsrace van Max Verstappen, namen toch velen de moeite naar de Nije Hoeve te komen. Hier werden belangstellenden opgevangen door ons enthousiaste team van vrijwilligers met koffie, thee, snert en glühwein, de Nije Loterijdames hadden weer een prachtige loterij opgezet en in kleine groepjes leidde Debby Nijenhuis mensen rond om de Nije Hoeve te laten zien.

De week hierna zijn wij gaan proefdraaien met een paar prachtige workshops; er werden mooie kerststukken gemaakt en de eerste Nije verwenochtend in de Nije Hoeve was een feit.

Al met al een mooie start in de Nije Hoeve!