Helpende hand van Timberland

Timberland hielp al vaker bij de Nije stichting dis toen bij de Slingerbeurs weer een match gemaakt kon worden met Timberland hebben we dat dankbaar aangenomen.

Meerdere teams van werknemers kwamen naar de Nije hoeve en sommigen hielpen met isolatie aanbrengen op zolder, een ander team hielp om de opslag container leeg te halen, anderen gingen helpen schoonmaken in en om de hoeve en een paar dames hielpen met het opzetten van de enorme kerstboom. Bijzonder dankbaar dat Timberland in deze drukke periode toch mensen wilden uit lenen om ons te helpen alles af te krijgen voor de kerstfair. Alle medewerkers dank voor jullie enorme inzet en Nicole bedankt dat je elke dag voor een lekkere lunch gezorgd hebt!