Hulzebosch naar Ladiesnight IJsbaan Twente

Hulzebosch geeft 30 maart gratis clinic tijdens de ladies night.

De IJsbaan Twente zoekt enthousiaste dames die willen schaatsen voor Pink Ribbon of gewoon zin hebben in een leuke avond voor een goed doel. U kunt zich nu aanmelden voor de eerste Ladies on Ice for Pink Ribbon op woensdag 30 maart a.s. Niemand minder dan Erik Hulzebosch en Gretha Smit verzorgen clinics. Voor niet-schaatsers is er ook genoeg te doen, zoals een workshop door zes krachtige vrouwen die hun leven omgooiden, een creatieve workshop en schrijfcoaching levensverhalen met boekpresentatie. De entree is 12,50 euro waarvan 2,50 voor Pink Ribbon. Ook is er een loterij ten gunste van De Nije Stichting. De workshops en clinics zijn gratis. Tijd: 19.00-22.30 uur. Aanmelding vooraf verplicht klik hier

De IJsbaan Twente heeft het initiatief genomen om een speciale avond te organiseren waarbij dames zowel lichamelijk als geestelijk worden getriggerd. De avond staat in het teken van twee goede doelen: Pink Ribbon, dat aandacht vraagt voor borstkanker en De Nije Stichting, het eerste Twentse inloophuis voor (ex-)kankerpatiënten en hun naasten. Tijdens deze avond zal ook een cheque aangeboden worden aan Pink Ribbon door Annemiek en Lonneke, die hiermee de laatste wens van hun aan kanker overleden moeder c.q. tante vervullen.

Bezoekers kunnen vrijschaatsen, maar ook deelnemen aan schaatsclinics in twee rondes, waaronder kunstrijden en moeder&dochter schaatsen. Alvorens het ijs op te gaan, zal sportschool Trifora een warming up verzorgen.

Ook voor dames die niet de ijzers onder binden, is er genoeg te doen. Lekker bewegen met Zumba dansen en tot rust komen met een massage. Ook kunt u zich laten fotograferen door een professionele fotograaf en wie weet schrijft u zich wel in bij het modellenbureau 35+. Voor de innerlijke mens zijn er creatieve workshops en een workshop schrijfcoaching levensverhalen met de presentatie van het levensboek van Anne Xea Fleur (‘Glinsteringen na de storm’). Ook vertellen zes krachtige vrouwen in een workshop onder leiding van coach Clara Welhuis van De Spiegelsteen hoe zij hun leven hebben omgegooid. Theater de Nar zorgt voor een luchtige sfeer. Kortom een leuk avondje uit en ook nog eens voor het goede doel!

SCHRIJF JE HIER IN