Inhaken voor het wereldrecord

Iedere donderdagmiddag kunt u gratis inhaken in het Nije Haakcafé.

Van 13.30 uur tot 16.00 uur is iedereen (dus ook mensen die niet tot onze doelgroep behoren) van harte welkom om vlaggetjes in te leveren, garen op te halen (gesponsord door #Scheepjes en #Brouwer&Zn), een kop koffie of thee te drinken en gezellig met elkaar aan de haak te gaan.

Maar niet alleen in Het Nije Huis kun je inhaken. Door het hele land worden haakfestijnen georganiseerd. Zo zijn er diverse initiatieven waar men samen vlaggetjes kan haken, zijn er vlaggetjes inleverpunten op diverse creatieve beurzen en worden er hele haakestafettes georganiseerd. Je kunt dit weekend terecht op de crea beurs in Rijswijk, en later dit jaar in Hardenberg en de krea doe in Utrecht.

In onze regio kunt u op 23 september van 10.00 uur tot 12.00 uur in het Gedenkbos in Neede meehaken en vindt op 21 oktober de HAAKstafette plaats in Theater en Filmhuis De Kappen te Haaksbergen van 10.00 tot 17.00 uur. Het belooft een prachtig evenement met een haakcafé, een naaiatelier waar Nije Slingers aan elkaar genaaid worden en optredens van diverse groepen.

Klik hier voor alle evenementen en inhaakmogelijkheden.