Jubileumactie: ontwerp een armband

Op 13 september 2020 bestaat de Nije Stichting 12,5 jaar en dat willen wij natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. En Debby zou Debby niet zijn als ze daar niet een hele leuke actie aan gekoppeld had!

Vorige week werden we benaderd door Kim van Dutch Wrist Art, ze gaven aan wel een armband voor ons te willen maken waarvan dan een deel van de opbrengst voor De Nije Stichting is. Van het éen kwam het ander en het resulteerde in een hele mooie actie voor ons 12,5 jubileum! Debby vroeg aan Kim of ze er geen ontwerpwedstrijd van konden maken en Kim was gelijk enthousiast.

JIJ krijg de kans om een armband te ontwerpen en uit alle inzendingen worden er 4 gekozen die in productie worden genomen!

De armbanden zijn van 100% leder, handgemaakt en full colour gedrukt.

Ze kosten 14,95 inc. btw per armband en daarvan gaat per armband 4,95 naar de Nije stichting.

Je mag ontwerpen wat je maar wilt, je kunt hier een template downloaden en als je deze op a4 uitprint moet het de ware grootte zijn ( check dat wel even).

Dus even voor de duidelijkheid:

Je print de tekening uit of tekent deze na ( let op de afmetingen die erbij staan)

Je maakt een mooi ontwerp, meerdere mag ook.

Laat je fantasie de vrije loop maar denk wel wat goed bij ons zou passen.

Het mag volledig full colour zijn en we sluiten niemand uit van de competitie, dus ook vrijwilligers, gasten, donateurs, sponsoren, noabers, ambassadeurs enz mogen mee doen....we doen het immers allemaal voor het goede doel ;-)

Wat krijg jij als je wint? Naast natuurlijk een eervolle vermelding bij het winnende ontwerp , krijg jij bij de opening van de Nije hoeve ook een speciale uitnodiging. Uiteraard ontvang je ook van ons jouw winnende ontwerp als armband.

Heb je het ontwerp af? dan mag je deze inscannen en sturen naar sponsoring@denijestichting.nl je kunt het ontwerp ook opsturen naar:

De Nije stichting

Ontwerpwedstrijd

Bruinsweg 32

7555 PS HENGELO

Vermeld jouw naam, adres en telefoon gegegevens op jouw inzending.

Wil je liever anoniem meedoen? dat mag ook.

Je mag zo vaak mee doen als je wilt.

De actie start vandaag 4-4 en sluit op 30-6

Op 7-7 zullen wij in de nieuwsbrief en op sociale media de top 11 bekend maken.

van 7-7 tot 8-8 kan er op de 11 ontwerpen gestemd worden.

De top 4 wordt uitgeroepen tot winnaar en kan vanaf dat moment ook besteld worden.

In ons jubileum jaar zullen we bijhouden welke armband het meest besteld wordt en uiteindelijk dan die winnaar een prachtige extra prijs van ons verwachten.

Hebben jullie er ook zo veel zin in?

Pak stiften, potloden of ga met fotoshop en andere apps aan de slag, alles mag!

Door mee te doen geef je het ontwerp aan de Nije stichting voor gebruik en daarmee ook de rechten. Er mag geen commercieel gewin uit gehaald worden anders dan een donatie voor de Nije stichting.

Over Machil en Kim van Dutch Wrist Art schrijven ze zelf:

"Wij zijn Machiel en Kim, en drie jaar geleden zijn we begonnen met het maken van armbanden. Het is als hobby geboren en na vele uren ’s avonds samen brainstormen en werken aan de keukentafel, zijn we uiteindelijk bij Dutch Wrist Art gekomen.

We willen graag een verschil kunnen maken en zetten ons daarom ook in voor het goede doel. Met onze unieke Awareness Collectie ondersteunen wij meerdere goede doelen. 20% van de verkoop van deze collectie wordt gedoneerd aan het goede doel die aan dat specifieke item is gekoppeld.

Onze slogan is ‘Show your support Create awareness’, toon je support, creëer bewustzijn. Je kan door middel van je armband laten zien dat jij een goed doel een warm hart toedraagt en daarmee creeer je ook bewustzijn.

De armbanden worden allemaal met de hand gemaakt en beschikken over gelimiteerde en unieke designs. Van elke armband zijn een beperkt aantal beschikbaar, hierdoor blijft de armband uniek.

Wij geloven in wat we doen en door onze passie hopen we een bijdrage te kunnen leveren aan de organisaties die het zo hard nodig hebben. Help jij ons mee het verschil te maken?!"