KWF stopt met SamenLoop voor Hoop

Helaas hebben wij van KWF SamenLoop voor Hoop het bericht ontvangen dat KWF gaat stoppen met de SamenLoop voor Hoop. Dat betekent dat KWF geen tijd, geld en middelen meer beschikbaar zal stellen voor de lokaal georganiseerde Samenloop-evenementen.

Waarom stopt KWF met de SamenLoop?
De pandemie heeft ons allen hard geraakt. Net als veel andere goede doelen, waaronder wijzelf, heeft KWF het afgelopen jaar te maken gehad met een grote terugval in inkomsten. Door het niet doorgaan van evenementen is er in 2020 veel minder geld opgehaald, terwijl de vaste kosten doorlopen. Ook in 2021 zullen de goede doelen gelden mislopen als gevolg van de coronacrisis. De relatief hoge kosten van een Samenloop zijn voor KWF niet langer te verantwoorden, ondanks inspanningen om deze terug te brengen.

De Nije wil tóch wat doen voor de eregasten!

Natuurlijk ben je als eregast van de SamenLoop voor Hoop altíjd welkom bij de Nije Stichting, wij zijn er juist voor jou en jouw naasten!

Had jij je aangemeld voor het speciale eregastenprogramma van de SamenLoop voor Hoop, dan willen wij je van harte uitnodigen voor een speciaal verwenmoment en/of workshop, als de Nije Hoeve klaar is.

Je kunt je hiervoor aanmelden via een link die je van de SamenLoop waar jij je had aangemeld, krijgt toegestuurd. Zodra het moment daar is, zullen wij je dan een uitnodiging toesturen.