Kroamschudd'n in Hengevelde

Gisteren werd Debby Nijenhuis bijzonder verrast door de leerlingen van de Petrusschool, enkele leden van de ouderraad en afgevaardigden van de organisatie van kroamschuddn in Hengevelde. We waren in december al onder de indruk van de school en de kerstmarkt en vooral van de betrokkenheid die getoond werd, nu bleek nog eens extra hoe betrokken iedereen was!

De kinderen wisten nog precies te herhalen waar de Nije stichting voor staat en 3 kinderen vatten het prachtig samen in de zinnen; “voor mensen met kanker”, “ze zijn er voor de hele familie” en “de Nije stichting helpt mensen weer pret hebben in het leven”.
Hartverwarmend!!! Debby Nijenhuis mocht namens de Nije Stichting ook nog een prachtige cheque en een bos bloemen in ontvangst nemen. Na een enorm applaus van en voor alle kinderen ging zij dankbaar naar huis ....

Hengevelde is groots in betrokkenheid en in daden!