MODESHOW met protheselingerie en -badkleding

Dinsdagavond 5 juli aanstaande is er een modeshow met protheselingerie en -badkleding in de Nije Hoeve. Van 19.00 tot 21.00 uur zullen dames die zelf borstkanker hebben (gehad) diverse mooie protheselingerie en -badmode op de catwalk laten zien.

LOTGENOTEN

Hoe fantastisch is het dat de modellen badmode en lingerie gaan showen aan hun lotgenoten. Op die manier is ook perfect te zien hoe de pasvorm is, want er zijn verschillende modellen die de badmode en lingerie zullen showen.

AANMELDEN

De toegang voor deze modeshow is gratis. Echter aanmelding is verplicht ivm een verantwoord aantal gasten in de Hoeve. Aanmelden kan via onderstaand formulier.

WOMEN ONLY

Er mag natuurlijk een introducée meegenomen worden, maar let wel; het is women only.

Tevens is er deze avond gelegenheid voor lotgenotencontact en het inwinnen van informatie. Ontvangst is vanaf 18.30 uur met koffie/thee en iets lekkers.

Tijdstip: 19.00 – 21.00 uur (inloop vanaf 18.30 uur)
Voor wie: dames die geraakt zijn door borstkanker
Waar: de Nije Hoeve, Bruinsweg 32 te Hengelo

Aanmelding modeshow prothese lingerie en badkleding op 5 juli 2022 (WOMAN ONLY)