Massage praktijk Paula Gaasendam

Wij hebben reeds kort aangestipt dat Paula weliswaar stopt met het verzorgen van de maandelijkse massages voor de gasten, maar dat zij in een andere hoedanigheid wel verbonden blijft aan de Nije Hoeve. Hieronder schrijft zij wat zij gaat doen.

"Met trots kan ik zeggen dat ik per 1 juni a.s., naast behandelingen in mijn praktijk in Enschede, ook behandelingen kan gaan geven in de Nije Hoeve. Ik heb dan meer tijd en ruimte om andere behandelingen aan te bieden. Er kunnen, naast afspraken voor ontspanningsmassages, ook afspraken gemaakt worden voor litteken(weefsel) behandeling, Massage bij Kanker of klachtgerichte/therapeutische behandelingen.

Ik werk holistisch. Dat wil zeggen dat ik samen met je kijk naar je lichaam, geest en je emoties en niet alleen naar datgene waarmee je komt en dat we samen kijken welke behandeling op dat moment het beste is voor jou.

Ik sta geregistreerd in het kwaliteitsregister bij de RBCZ (Register Beroepsbeoefenaren Complementaire Zorg) en ben aangesloten bij Beroepsvereniging VBAG (Vereniging ter Bevordering van Alternatieve Geneeswijze) en de geschilleninstantie Quasir. Hierdoor kunnen de behandelingen, met uitzondering van ontspanningsmassages, in aanmerking komen voor een (gedeeltelijke) vergoeding vanuit de aanvullende verzekering van de zorgverzekeraar. De behandelingen vallen onder natuurgeneeskundige, complementaire of alternatieve zorg. Informeer hiervoor bij je zorgverzekeraar.

Momenteel wordt er achter de schermen hard gewerkt aan een website, maar mocht je nu al een afspraak willen maken of meer informatie willen, neem dan gerust contact met mij op.

Ik ontmoet je graag."

Paula Gaasendam