Nije Kerstfair wederom goed bezocht

Ondanks alle stress vooraf vanwege de ondergelopen kelder kunnen wij ook dit jaar weer terugkijken op een mooie kerstfair.

Velen hebben ons op deze zondag weten te vinden, misschien ook wel mede dankzij het feit dat het in Hengelo koopzondag was en er in het Prins Bernhardplantsoen Kids in the Park georganiseerd werd. Het weer was niet echt winters, maar in Het Nije Huis was het kerstsfeer ten top.

Er stond een prachtige tent, waardoor men langs aan de ene zijde de snert, tomatensoep, warme chocomel met slagroom en marshmallows, en aan de andere zijde prachtige winterse spulletjes (waaronder door gasten en vrijwilligers gemaakte kerstbakjes en vogeltaartjes) een bijzondere entree had tot Het Nije Huis. En... niet te vergeten, werd men onthaald door onze eigen Wilhelmina :-)

Binnen kon men terecht voor een kopje koffie en heerlijke taart en cake, gemaakt door Remco Wevers en zijn dochters, men kon wenssterren in de boom hangen, kerstballen marmeren en/of prachtige spulletjes gemaakt door vrijwilligers en gasten kopen die tentoongesteld werden in het atelier.

Wij willen graag iedereen die ons hierbij geholpen heeft heel hartelijk bedanken!