Nije verwenmei in het Nije huis

In de maand mei is het weer verwenmei!

Deze keer echter zal (bijna) alles plaatsvinden in het Nije huis en zullen er vele salons en vrijwilligers in het Nije huis aanwezig zijn om iedereen een gratis verwenbehandeling te geven.

Je kunt een dagdeel inhaken of zelofs een hele dag mee doen en tussen door zorgen we voor een lekkere lunch.

Donderdag 10 mei is er van 9.30 uur tot 12.uur en van 13.30 tot 15.30 een heerlijke verwendag

Donderdag 24 mei is er van 9.30 uur tot 12.uur en van 13.30 tot 15.30 een heerlijke verwendag

Donderdag 31 mei is er van 9.30 uur tot 12.uur en van 13.30 tot 15.30 een heerlijke verwendag

Donderdag 17 mei zijn we i.v.m. Hemelvaart gesloten.

Tijdens de verwendagen is er aandacht voor handen en voeten, make-up, massage,kleuradvies, interieuradvies en workshops als ademtechniek en yoga.

Ook de haarwerken kunnen worden meegenomen  en zullen vakkundig worden opgefrist en desgewenst bijgeknipt.

Opgeven kan via info@denijestichting.nl

Geef duidelijk aan welke dag je wilt en of de 's ochtends, 's middags of de hele dag aanwezig wilt zijn.

Graag naam , adres en telefoonnummer en of je een haarwerk draagt aangeven, evenals jaar waarin je getroffen bent door kanker.

Op de speciale borstkanker inloop van 7 mei zal er ook extra verwennerij aanwezig zijn. Ook voor deze middag graag, in tegenstelling tot een normale inloop, graag aangeven of je komt van 13.30 tot 15.30 uur.

Na aanmelden nemen wij voor 1 mei contact op om alles te bevestigen.

Tijdens de verwendagen verloten wij enkele grote prijzen en salonbehandelingen!