Oncologische zorgmarkt 6 juli

Op zaterdag 6 juli organiseert Fyon van 13:00-16:00 uur een Oncologische Zorgmarkt aan de Schoolstraat in Glanerbrug. Deze markt speelt in op de recente berichtgeving in het nieuws dat nazorg bij kanker ernstig tekortschiet. De markt is bedoeld om bezoekers informatie te geven over waar (ex-)kankerpatiënten terecht kunnen voor nazorg.

Tijdens de markt zijn diverse organisaties aanwezig en komen zeer uiteenlopende onderwerpen aan bod:

• Borstprotheses, bijbehorende bh’s en badmode (Mary Springer Enschede)
• Advies en begeleiding voor terugkeer naar het werk (Re-turn)
• Ergotherapie (Ergo Facto)
• Palliatieve en terminale zorg (VPTZ Leendert Vriel Enschede Haaksbergen)
• Inloophuis (De Nije Stichting)
• Medische en cosmetische haaroplossingen en hoofdhuidverzorging (Confident Haarzorg)
• Permanente make-up (Jacky V. Permanente Make Up)
• Voeding en diëtiek (LivioZorg Diëtetiek)
• Acupunctuur (Annelon de Heer)
• Coaching en begeleiding bij kanker (Coach Connect bij kanker)
• Oncologische fysiotherapie en oedeemtherapie (Fyon)

Daarnaast wordt er een yoga workshop gegeven door Melitta van den Burg, is er een workshop mindfulness door Sjoerd Knobben van Upotential en zal Neuromusculaire Praktijk Linda Bennink massages verzorgen die speciaal gericht op de oncologische patiënt.

Neem voor meer informatie over de Oncologische Zorgmarkt contact op met Fyon via 053 – 700 0000. Voor de workshops en/of massage vragen we u om u op te geven door te bellen of door een mail te sturen naar info@fyon.nl.