Open ochtend Zingen voor je Leven

Op maandag 15 oktober is er een gratis Open Ochtend van het koor Zingen voor je Leven Hengelo.

Zingen voor je Leven Hengelo is een activiteit van De Nije Stichting in samenwerking met het landelijke korennetwerk van Stichting Kanker in Beeld. Er zijn 30 van deze koren in Nederland. Het koor in Hengelo bestaat inmiddels 4 jaar.

In het koor zingen mensen die met kanker te maken hebben of hebben gehad (als patiënt, familielid of nabestaande). Samen zingen geeft kracht en energie en het verbindt. De ochtenden starten met stembevrijding o.l.v. Jorien Schepers, daarna zingen we een gevarieerd repertoire van één- en meerstemmige liederen uit alle windstreken.

Zingen voor je Leven Hengelo is een enthousiast koor van mannen en vrouwen. We zingen voor het plezier. Nieuwe leden zijn van harte welkom. Zangervaring is niet nodig. We zingen eens in de twee weken op maandag van 10.00 tot 12.00 uur

Open Ochtend op maandag 15 oktober

Tijd: 10.00 - 12.00 uur