PGH en Thaborgemeente organiseren herfstmarkt voor Nije Stichting

Op 22 september a.s. organiseren de Protestantse Gemeente Hengelo en Thabor-Geloofsgemeenschap van 09.30 tot 12.00 uur een gezellige herfstmarkt in de Thaborkerk te Hengelo. Hier worden onder meer herfstasters, pompoenen, zelfgemaakte jam en andere leuke herfst items verkocht en u kunt er terecht voor een kopje koffie/thee met lekkere cake.

U kunt van tevoren bolchrysanten (€4,= per stuk) en/of heideplanten (€1,50 per stuk) bestellen, die u op deze ochtend op de herfstmarkt kunt ophalen. Bij de Nije Stichting en in de Waterstaatskerk en de Thaborkerk liggen bestelformulieren waarop u uw bestelling kunt doorgeven, of u kunt onderstaand formulier invullen. Wij zorgen dat uw bestelling door wordt gegeven aan de Thaborkerk en u hoeft alleen nog uw bestelling zelf op te halen en contant af te rekenen op zaterdag 22 september.

De opbrengst van deze markt komt geheel ten goede aan De Nije Stichting.

Bestelformulier Herfstmarkt Thaborkerk *

Naam *