Prachtige opbrengst actie Hasselo

Cash voor het goede doel; de resultaten

Zoals de meesten van jullie weten was de Nije stichting in oktober één van de goede doelen die gesteund werden door Winkelcentrum Hasselo.
Op zaterdag 4 november was het eindelijk zover; de lang verwachte prijsuitreiking van de cash voor het goede doel actie.
De Nije Stichting is geëindigd op een geweldige tweede plaats!
Super trots mocht onze lieve vrijwilligers, Wilma en Hanneke, names de stichting de cheque ter waarde van maar liefst 1.139,— euro in ontvangst nemen.
Wij feliciteren de Leonardus stichting met de eerste plaats en uiteraard ook een felicitatie voor de andere 8 goede doelen.
Onze dank gaat uit naar Winkelcentrum Hasselo die deze mooie actie heeft gefaciliteerd.
Maar wij danken ook alle mensen die ons in grote getale hebben gesteund door in de maand oktober de muntjes van de boodschappen in onze zuil te deponeren.