Rotary op visite

4 afdelingen van de Rotary kwamen ons verblijden met een bezoek!

Als er gevraagd wordt of je een lunch wilt verzorgen voor de Rotary dan zeg je natuurlijk geen nee, sterker nog, een werkbezoek is meer dan welkom!

Gelukkig zat het weer mee en hebben we een geweldige partner in Nollen die in alle ijl voor vers belegde broodjes zorgde en voor heerlijke cake bij de koffie!

Met wat biertafels buiten en wat flip-over vellen op de bouwplaats en met de geweldige hulp van vrijwilligers Thea en Antoinette hebben we een mooie lunch kunnen verzorgen .

De interesse en aandacht voor onze hoeve en het werk dat we ook doen op de steunpunten was hartverwarmend evenals de prachtige olijfboom met passend verhaal dat we kregen namens de clubs van Brigiet Schoemaker. Ons rvt lid en Rotary lid , Ilone Huiskes was zo goed voorbereid in haar intro dat ik zelf nauwelijks nog wat hoefde te vertellen .

Ruim 14 jaar Nije stichting spreekt gelukkig inmiddels ook al wel voor zich. Toch zijn we in de afgelopen tijd misschien te veel bezig geweest op de achtergrond en is het niet duidelijk dat we ondanks Corona en gebrek aan huis wel heel erg actief zijn gebleven met mensen ondersteunen. Elke week is er gewandeld , waren er coaching sessies en elke week was er yoga bij kanker .

We kunnen niet wachten tot de hoeve af is en het allemaal weer kunnen uitbreiden. Kunnen niet wachten om onze steunpunten verder uit te breiden en het lijkt ons ook heerlijk om met alle vrijwilligers weer samen te kunnen zijn en samen de gasten te ondersteunen.

Vandaag was een mooi voorbeeld van samen… samen met de Rotary, samenwerking met Bakkerij Nollen, samen met de bouwmensen en samen met wat vrijwilligers. Dankbaar dit te hebben mogen doen en het ging prachtig zo…. Dus wil jij met jouw bedrijf of club iets voor ons doen? Of ben je benieuwd naar ons project? Laat het ons weten. Tot zo’n 35 mensen kunnen we buiten prima een lunch verzorgen en in kleine groepen rondleidingen geven.

Voor wie is geweest , dank voor jullie komst! Thea en Antoinette dank voor jullie hulp! Bakkerij Nollen bedankt voor het meedenken en de snelle levering, Ilone bedankt voor het voordragen en Brigiet bedankt voor de introductie en het prachtige boompje!

D

e bouwmannen zitten nu aan het restant van de luxe broodjes en aan de appel- en kaneelcake… dik verdiend ook want wat werkt iedereen toch hard zodat we zo snel mogelijk open kunnen …

Dankbaar!!!