SAVE THE DATE: 12 december 2021

Stip op de horizon

Heel spannend, want op moment van schrijven zitten we nog midden in het bouwproces.

Het is echter tijd om een stip op de horizon te plaatsen, een punt om naar uit te kijken want we zijn wel toe aan wat positiviteit!

Positieve hoeve

En dat is nou precies wat het gaat worden, een hoeve met positieve gezondheid. Een plek waar je op adem kunt komen en elkaar kunt ontmoeten en waar je ondersteuning krijgt bij kwaliteit van leven. Voor iedereen die geraakt is door kanker, want kanker heb je niet alleen, kanker heb je samen.

Kerstfair

Op 12 december organiseren wij een open huis met een kerstfair.

In vertrouwen dat de verbouwing dan helemaal klaar is (en anders is het gewoon wat het is op dat moment) en in vertrouwen dat het allemaal veilig kan volgens de regels.

Aan de installatie zal het niet liggen want op dit moment worden de kanalen gelegd die er voor zorgen dat elke ruimte apart geventileerd wordt, wordt in Rijssen de keuken in productie genomen, de verzwaring van de stroom heeft plaatsgevonden en er zal nog heel wat afgewerkt en vervangen moeten worden…. Maar we gaan er voor!

Zet je 12-12 alvast in de agenda?

Tijd en opzet volgen nog en mensen die graag producten willen verkopen op de kerstfair kunnen zich melden vanaf 4 okt via sponsoring@denijestichting.nl

De officiële opening houden we in het voorjaar, daarover later meer!