Update Cash voor het Goede Doel Hasselo

De actie is zoals bij jullie bekend op 9 september van start gegaan. Zaterdag 16 september jl. hebben wij onze stichting, erg succesvol, bij het winkelende publiek mogen voorstellen. Debby, Wilma, Hanneke en Linda hebben deze dag kunnen vertellen wat de Nije Stichting doet, ze hebben onze kunstshoppers mogen verkopen en daarnaast aan mensen een flyer mee kunnen geven die interesse hebben in een functie als vrijwilliger bij de Nije Stichting.

In het totaal is er een bedrag te verdelen over 10 goede doelen van maar liefst €10.000,-.

Afgelopen week is er een tussentelling geweest. Daaruit bleek dat we op dit moment op tweede plaats staan. Hier zijn we erg trots op. Uiteraard gaan we voor de eerste plaats!

Dit kunnen we zeker nog bereiken, want de actie loopt nog tot 22 oktober. Dus kom je boodschappen doen in winkelcentrum Hasselo en doneer je muntjes aan de Nije Stichting.

Hierbij nog even kort hoe het werkt;

Bij elke €5,- die je besteedt bij één van de winkels, ontvang je een waardevolle munt. Deze munt kun je inleveren bij het inleverdisplay van de Nije Stichting. Deze speciale displays zijn te vinden in de passage voor de Hema. Jouw bijdrage is cruciaal, want hoe meer munten de Nije verzamelt, des te groter het sponsorgeld dat zij na afloop zullen ontvangen.