Update corona maatregelen

Helaas hebben wij, mede op advies van branche organisatie IPSO, ook moeten besluiten om het inloophuis vooralsnog t/m 1 juni te sluiten!

Er wordt achter de schermen hard gewerkt om opties aan te dragen om u toch verder te kunnen helpen. Heeft u behoefte aan een luisterend oor? Belt u dan onze vaste lijn 074-2772 772 en deze staat doorgeschakeld. Ook hebben wij de mogelijkheid om ons een whatsapp bericht te sturen. Het nummer hiervoor is 06-33 43 51 54.

Wilt u graag een coaching gesprek? Stuurt u dan uw mobiele nummer per mail naar info@denijestichting.nl en we gaan kijken of we een verbinding met u kunnen maken via FaceTime, Skype of zoom.

Daarnaast zijn we bezig om ook voor het lotgenotencontact een methode op te zetten waardoor we virtueel/online met elkaar kunnen koffie drinken en kunnen bijpraten.

Linda heeft een paar lessen Zhineng Qigong opgenomen waarvan we de link en de inlogcode inmiddels hebben gestuurd naar alle groepen yoga en Zhineng.

Heeft u zelf nog vragen of tips? Neem dan contact op via bovenstaande kanalen.

Voor iedereen, vooral onze doelgroep: blijf thuis en zorg goed voor jezelf!!

Heb je hulp nodig? Laat het ons weten!

Het Nije Team