Verbouwing Nije Hoeve eindelijk van start!!

Na maanden van voorbereiding gaat dan nu toch echt de verbouwing van de hoeve van start. Wil je het hele bouwproces volgen, kijk dan snel op onze nieuwe website www.denijehoeve.nl

Er is bijzonder veel belangstelling voor de voortgang van de Nije Hoeve en af en toe komt er iemand ook spontaan aan om even te kijken.... We verzoeken echter iedereen met klem om dat vanaf heden niet meer te doen.

Niet alleen is het niet handig in verband met de Corona regels, het kan ook storend werken voor de mensen die er op afspraak aanwezig zijn. Op dit moment zijn er nog een paar groepen die 2 keer per week buiten meedoen aan een activiteit. Als er dan tijdens een Zhineng les onverwacht een auto of fiets het terrein op komt, is de focus op de les verdwenen.

Er zijn nog een paar lessen en dan kunnen ook de groepen het terrein niet meer op omdat het vanwege de verbouwingen niet meer veilig is. We houden jullie via de website en nieuwsbrief van de Nije Stichting op de hoogte.

De nieuwe website zal vooral over de voortgang van de Nije Hoeve gaan en we hopen het feit dat we straks niemand meer kunnen toelaten, te kunnen verzachten door daarop voldoende foto's, filmpjes en nieuws te plaatsen.