Vrijwilliger in het zonnetje

Ook deze maand zetten wij een vrijwilliger in het zonnetje en wel: Thea Damhuis!

Hoewel Thea nog maar net als vrijwilligster in het Nije huis begonnen is en gaat het bij ons niet om tijd maar intensiteit....nou dan is Thea een juiste kandidaat voor deze maand!

Thea is er zoals gezegd nog niet zo lang en toch lijkt het of ze er al jaren is.

Thea is naast een geweldige gastvrouw ook een harde werker en ziet het werk zelfs liggen nog voor wij het zelf in de gaten hebben.

Nu we zo druk zijn met de vlaggetjes komt Thea regelmatig extra dagen om Nicole te helpen tellen, of om Janneke ( die tegenwoordig ook praktisch in ons huis woont vanwege al het werk) te helpen met sorteren.

Altijd vrolijk en altijd correct en een zeer creatieve dame.

Normaal gesproken werkt ze op de woensdagen als gastvrouw samen met Ine en deze creatieve dames helpen de gasten op dit moment met de mooiste haakwerkjes.

Daarnaast zijn ze er vooral om de gasten op te vangen met een bakje troost en een luisterend oor.

We zijn bijzonder blij dat Thea recentelijk de opleiding gastvrouw bij ons heeft afgerond en zo actief aan de slag is gegaan!

Vandaar deze maand de opsteker voor Thea!