Vrijwilliger in het zonnetje: Janneke Loorbach

Ook in het nieuwe jaar gaan wij door met onze vrijwilligers in het zonnetje te zetten.

Zonder hen zijn wij immers nergens!

De eerste vrijwilliger in het zonnetje dit jaar is Janneke Loorbach.

Janneke is al een aantal jaren bij ons als gastvrouw. In de even weken is zij gastvrouw op de woensdagochtend en in de oneven weken op donderdagochtend.

Janneke is een zeer gewaardeerd gesprekspartner voor veel van onze gasten. Zij kan heel goed luisteren en is dan ook één van de eerste aanspreekpunten als nieuwe gasten via het ziekenhuis bij ons komen.

Daarnaast is Janneke gastvrouw tijdens onze rouwverwerkingsbijeenkomsten.

In 2017 starten een aantal nieuwe projecten bij de Nije stichting en ook daar is Janneke bij betrokken. Daar over zullen we in een later stadium meer vertellen.

In 2015 beklom Janneke samen met enkele Nije kanjers de Mont Ventoux en ze houdt van wandelen. Ze kan prachtig tekenen en schilderen en is zeer creatief. Ze breit ook mee aan de breiboezems die in ons huis gemaakt worden.