We gaan weer bewegen!

De Nije Wandelgroep:

In voorbereiding op de Samenloop voor Hoop, maar ook omdat het gewoon goed is om te bewegen gaan we vanaf maandag 9 mei weer wekelijks wandelen. We beginnen met een gezellig rondje om uiteindelijk er samen op uit te gaan voor een gezonde wandeling van minimaal een uur. Klik hier voor meer informatie.

Ook gaan we weer starten met De Nije Fietsgroep.

Heerlijk fietsen met lotgenoten en naasten met als start-en eindpunt Het Nije Huis... ook dat kan vanaf 9 mei elke maandag!

Onder leiding van een vrijwilliger gaat u 's middags een fietsroute fietsen in de omgeving. En komt u van buiten Hengelo... geen probleem, want Het Nije Huis beschikt over een aantal Nije fietsen. Klik voor meer informatie op fietsen.

Zowel op de fiets als met de wandelgroep vertrekken we om 13.30 uur vanaf het Nije huis.

Wij vragen voor deze activiteiten een kleine bijdrage van € 1,=

Aanmelden kan via info@denijestichting.nl