Wendy terug??

Per 1 februari hebben wij bij de Nije versterking gekregen.

Wendy Vreeswijk gaat samen met Nicole de coördinator functie op zich nemen.

Hieronder stelt zij zich voor:

"Met ontzettend veel enthousiasme ga ik vanaf 1 februari parttime aan de slag bij de Nije Stichting. Het leek mij altijd al fantastisch om voor je werk aan de slag te kunnen bij deze stichting met als doel mensen te helpen die,, in de breedste zin van het woord, geraakt zijn door kanker. En nu ga ik dat dus doen!

Ik hoop heel veel mooie dingen te kunnen gaan realiseren samen met het Nije team en kijk er met ontzettend veel plezier en enthousiasme naar uit om te beginnen bij de Nije Hoeve.

Eén van mijn doelen zal zijn om de Hoeve op de kaart te zetten. Letterlijk en figuurlijk.

Want hoe fijn zou het zijn als mensen die geraakt worden door kanker de weg naar de Hoeve weten te vinden en daar het lotgenotencontact, de professionele hulp, de rust of juist de activiteit vinden waar ze behoefte aan hebben? Dat lijkt mij fantastisch!

Ik zal me in ieder geval voor de volle 100% inzetten!"