Zes Nije teams naar het noorderlicht #scanct

Inmiddels zijn er al vier van de zes auto's gehuld in het noorderlicht! Met dit fantastische ontwerp en de prachtige wrap van 1 & al reclame gaan de 6 teams de ScanCoveryTrial rijden voor De Nije Stichting!

Team 11 heeft als één van de officiële goede doelen van de ScanCoveryTrial een deelname gesponsord gekregen om zoveel mogelijk geld te kunnen ophalen voor het doel.
We zijn enorm blij met deze kans om te rijden, super dankbaar dat De Nije Stichting het goede doel is en mega trots op dit prachtige ontwerp!

We hebben nog een paar mooie plekken voor sponsoren vrij. Wilt u ons steunen? Stuur een mail naar sponsoring@denijestichting.nl.

6 teams, 6 auto's en daarmee ook uw logo op 6 auto's én u steunt daarmee De Nije Stichting!

Lees hier verder over #scanct