ronde tafel lichtenvoorde zet zich in!

3 commisie leden van de ronde tafel uit Lichtenvoorde hadden de Nije Stichting uitgekozen als goed doel voor hun benefietavond.

Op 11 februari werd er in de Radstake een fantastisch feest gehouden met heerlijk eten, een prachtige veiling en geweldige muziek van Piano House! Onze Ambassadeur Sander Boschker en zijn vriendin Chantal waren onze gasten en ook miss Overijssel Petra Smits was aanwezig om ons te helpen met de veilingstukken. Het shirt van Sander bracht €1000,- op en de schoenen...dát hilarische verhaal komt nog op de site..inclusief een fotoverslag. Topavond met TOPopbrengst van €21.125,- op en er wordt zelfs gefluisterd dat het bedrag nog wel kan oplopen!!!! Tafel 88, alle gullegevers, betrokkenen en iedereen die geholpen heeft: BEDANKT!!