versterking van het Nije Team

Vanaf 9 mei a.s. zal ik deel gaan uitmaken van het team van de Nije Stichting! Ik ben Chéryl olde Hanter en woon in Overdinkel. Samen met mijn man Dennis heb ik 2 kinderen, Jurre en Ninte. Mijn hobby’s zijn wandelen met onze hond, met ons gezin op vakantie gaan, puzzelen en bijpraten met vriendinnen.

In 1993 ben ik begonnen met de Z- opleiding op de Losserhof, dat is een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. De Losserhof is later gefuseerd met ’t Bouwhuis en heet sindsdien De Twentse Zorgcentra. Bij de Twentse Zorgcentra heb ik verschillende functies vervuld; van groepsbegeleider en zorg( coördinator) tot aan medewerker werving en selectie en medewerker personeelsadministratie. De afgelopen 7 jaar heb ik gewerkt als medewerker opleidingsadministratie.

Ik heb kennis gemaakt met de Nije Stichting door de actie “bewegen bij kanker” afgelopen februari. Door een familielid werd ik gevraagd om mee te sporten voor het goede doel. En natuurlijk heb ik daar JA tegen gezegd. Wat was het een enerverende en intieme ochtend. Samen de schouders eronder en elkaar (onder)steunen. Samen knallen en vechten. Vechten voor het geld dat zo hard nodig is bij de Nije Stichting. Wat een saamhorigheid heb ik daar gevoeld!

Zo’n 3 weken later werd ik getipt over de vacature van officemanager bij de Nije Stichting. Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en ben het gesprek aangegaan met Debby. En dat voelde eigenlijk gelijk goed. Zo goed dat ik binnen 5 dagen mijn ontslag had ingediend bij mijn vertrouwde werkgever waar ik ruim 29,5 jaar heb gewerkt.

Samen met Debby, Wendy en alle vrijwilligers hoop ik een grote bijdrage te kunnen leveren aan de organisatie en administratie die nodig is om onze gasten goed bij te staan in hun proces. Ik spreek de wens uit dat jullie me straks gaan opzoeken als er dingen zijn om te delen. Ik zal op vaste dagen bij de Nije fysiek aanwezig zijn en de rest van de werkweek via de mail te bereiken zijn. Daarnaast zal ik op andere momenten ook aansluiten of aanwezig zijn bij activiteiten, overleggen etc.

Ik verheug me enorm op onze samenwerking en hoop dat jullie me natuurlijk helpen om mijn weg te vinden bij de Nije Stichting.

Tot snel!

Nije groet, Chéryl.