De Nije Mix & Match

Vanavond in Het Rabotheater een heerlijke avond met mooie luisterliederen en swingende meezingers. De Nije Mix & Match staat garant voor een avondje ouderwetse gezelligheid!

Met medewerking van De Wannebiez, het popkoor Match!, Artez en leerlingen van het Twickel College Hengelo. En vol trots zal ons Zingen voor je Leven koor zich presenteren.

De Nije Mix & Match wordt gepresenteerd door onze ambassadrice Dorothee Loorbach.

De opbrengst van deze avond komt geheel ten goede van Het Nije Huis.

Om deze heerlijke avond ook heerlijk te beginnen, kunt u een tafel reserveren bij de naast het theater gelegen Brasserie So Nice (www.brasseriesonice.nl)

Kaarten voor de Nije Mix & Match zijn te koop bij Het Rabotheater (www.rabotheater.nl) en Het Nije Huis en kosten 15 euro per stuk. Dit is inclusief garderobe en een pauzedrankje.

Meer activiteiten

Groen Workshop