Extra activiteiten

De Nije Stichting motiveert en inspireert tot meer kwaliteit van leven na(ast) kanker en doet dat middels verschillende activiteiten, zowel binnen als buiten het Nije huis. Enkele voorbeelden zijn:

De Nije Loop voor leven
Een wandeltocht door Twente om bewegen te bevorderen en sponsorgeld voor het Nije huis op te halen.

De Vrienden van de Nije live
Een muziekevenement dat jaarlijks in het Metropool gehouden wordt op de witte donderdag.

De Nije Vitaal
Een sportief initiatief waarbij bewegen, conditie en vitaliteit voorop staat maar waarbij ook een afvalprogramma gevolgd kan worden indien gewenst.

De Nije verwenmei
In de maand mei zorgen vele ondernemers in Twente voor een geweldige gratis verwendag voor mensen die getroffen zijn (geweest) door kanker.

De Nije kidsdag
Bijzondere verwendag voor kinderen uit een gezin dat getroffen is door kanker.

De Nije lezing
Elke maand een ander thema voor iedereen die meer wil weten over de nieuwste ontwikkelingen rondom kanker.

De Nije wens
Hulp bij speciale wensen voor lotgenoten die nog een laatste wens hebben.

Naast alle evenementen zijn er verschillende activiteiten die plaatsvinden in het Nije huis. Lotgenoten contact, koffie/thee inloopdagen, knutselclub, kookclub, massage, borstkankerprothese spreekuur, make-up lessen, workshops, en indien gewenst ook psychosociale hulp. Alle activiteiten zijn vraag gericht en op maat. Heb je een goed idee of mis je nog een belangrijke activiteit? Laat het ons weten via info@denijestichting.nl

Alle initiatieven en activiteiten worden via de agenda en de nieuwsbrief kenbaar gemaakt en zijn te vinden op onze site.