Nije Wandelgroep

Wandelen is goed voor de gezondheid!

Er is geen twijfel over mogelijk, wandelen is gezond voor je. Het is goed voor je hart en je longen en niet te vergeten de botten en de spieren. Bovendien heeft het een positieve invloed op je gemoedstoestand. Steeds meer wetenschappelijke artikelen onderschrijven dat wandelen goed is voor je gezondheid.

Of je nu wilt gaan wandelen om jezelf fit te houden of omdat je zojuist hersteld bent van een periode van ziekte, deze vorm van bewegen kan door iedereen gedaan worden ongeacht je leeftijd of je fysieke gesteldheid.

O.l.v. een gastvrouw of gastheer lopen we iedere woensdag om 09.30 uur bij De Nije Stichting de deur uit en wandelen een korte route. We beginnen met een route van maximaal een uurtje. Naar gelang de belangstelling en conditie van de deelnemers kan de route worden uitgebreid.

Na afloop is er gelegenheid voor koffie en thee.

Wanneer: iedere woensdag
Tijd: 09.30 uur
Kosten: gratis, maar aanmelden verplicht via onderstaand formulier

Naam *