Beklimming Mont Ventoux

Vandaag gaat Debby Nijenhuis, initiatiefneemster van Het Nije Huis, samen met het Nije Huis Team (2 fietsers, 3 hardlopers en 15 wandelaars) de Mont Ventoux beklimmen voor Het Nije Huis en voor onderzoek tegen kinderkanker (KWF).

Maandagavond 1 september zal het Nije Huis Team om 21.00 uur met de bus vertrekken vanaf Het Nije Huis, Beursstraat 9. Iedereen is dan welkom om het Nije Huis Team uit te zwaaien! Zaterdag 6 september komen zij rond middernacht weer aan en uiteraard is dan iedereen weer welkom om ze binnen te halen.

Ook in Het Nije Huis zal 4 september in het teken staan van deze beklimming van de Mont Ventoux:

- de hele dag zijn de deelnemers via een track en trace systeem te volgen op een scherm

- iedereen kan, voor een kleine eigen bijdrage, aanschuiven bij

het Franse ontbijt (koffie/thee, stokbrood, croissantje,...)                            eigen bijdrage € 5,=

de Franse lunch (uiensoep, quiche,...)                                                      eigen bijdrage € 5,=

de Franse borrelmiddag (stokbrood, franse kaasjes, franse wijn,...)             eigen bijdrage € 7,50

- de hele dag zijn er prijzen te winnen met de tombola     1 lot € 2,= en 6 voor € 10,=

Dus houdt deze dag vrij in de agenda en leef mee met de deelnemers van het Nije Huis Team!

NB

Voor het ontbijt, de lunch en de borrelmiddag moet je je opgeven (ivm de inkoop) en dat kan via info@denijestichting.nl of bel 074-2772772

Wil je een financieel duwtje in de rug geven? Klik dan op de link en steun een van de leden.

Meer activiteiten

Jong en Kanker