Kerstfair en Open Huis

Zondag 12 december is het dan eindelijk zover; de Nije Hoeve opent haar deuren met een kerstfair en open huis!!

Vanaf 11.00 uur staan onze vrijwilligers met koffie, thee en wat lekkers klaar en is de hoeve in een warme, gezellige kerstsfeer gehuld.

Buiten en binnen vind je leuke kraampjes met Nije, kerst- en aanverwante artikelen, er zijn natuurlijk Nije bollen van Nollen, er is snert, chocomel en glühwein.

En natuurlijk laten wij graag het gedeelte van de hoeve zien dat al gereed is.

Heb je zelf leuke kerstartikelen en wil je bij ons met een kraampje staan? Neem dan contact met ons op via sponsoring@denijestichting.nl

Wees welkom van 11.00 tot 17.00 uur!

N.B. uiteraard is e.e.a. onder voorbehoud van de op dat moment geldende Corona maatregelen. Voor de kerstfair/open huis zijn wij ook genoodzaakt te vragen om je Corona app QR code.

Meer activiteiten

Groenworkshop