Mindful wandeling

Mindful wandelen is even helemaal los komen van alle verhalen in je hoofd. Het is ontspannen en bewust wandelen in de natuur, gecombineerd met oefeningen die geïnspireerd zijn vanuit o.a. Mind-Walk®, yoga, tai-chi & mindfulness.

Je gaat naar buiten, de natuur in. Je ervaart het seizoen van heel dicht bij en ervaart het met al je zintuigen.

Mindful wandelen kan heel prettig zijn in periodes waarin er dingen spelen of veranderen in je leven.

Met een groep van maximaal 8 personen (buiten kunnen we ivm Covid goed afstand van elkaar houden) ga je onder begeleiding van Philia Spijker, gecertificeerd wandelcoach en mind-walk trainer de natuur in. Diverse oefeningen worden geïntegreerd in een wandeling van ongeveer 1,5 uur waarna we als afsluiting gezamenlijk een kopje thee drinken.

Als je het leuk vindt, kun je je ook aanmelden voor de lunch op deze dag in de Nije Hoeve.

Het is geschikt voor alle conditieniveau's. Zijn er bijzonderheden waar Philia rekening mee moet houden, dan kun je deze doorgeven op het aanmeldformulier.

Wanneer: donderdag 24 februari 2022
Tijd: 10.00 uur
Locatie: parkeerplaats 't Hoogspel
Voor wie: iedereen die geraakt is door kanker
Kosten: gratis
Aanmelden: verplicht via onderstaand aanmeldformulier

Over Philia:

"In 2018 richtte ik burospijker wandelacoaching op. Ik ben Wandelcoach omdat ik zelf enorm geniet van buiten zijn.

Buiten zijn geeft mij altijd een beter gevoel en dat gun ik jou ook!

Ik coach vooral vrouwen die vastgelopen zijn in hun werk of leven. Ik moedig ze aan hun eigen talent en veerkracht te ontdekken en op zich zelf en het proces te vertrouwen. Ook organiseer ik mindful wandelingen in Twente en soms in Zweden.

Ik ben zelf behoorlijk geraakt door kanker. Mijn moeder stierf vrij jong aan borstkanker en mijn dochter van 14 kreeg leukemie. In die periode kwam ik in aanraking met de Nije Stichting en heb ik o.a. eens een verwendag mogen beleven om een beetje op adem te komen.

Wandelen en heel veel in de natuur zijn heeft mij geholpen te herstellen na het intensieve ziekteproces van mijn dochter. Ik ben heel erg gedreven om deze kracht van de natuur over te dragen en ben blij dat ik iets kan betekenen voor de Nije Stichting en iedereen die op wat voor manier ook geraakt wordt door kanker."

Aanmelding Mindful wandeling op 20 mei 2022

Naam *
Straat en huisnummer *
Postcode *