make-up & huidverzorging plus fotoshoot!!

Elke maand hebben we een make-up en huidverzorgings workshop en haar advies voor mensen die op dat moment in behandelingen zitten , echter krijgen we ook best de vraag of het voor mensen kan die het destijds gemist hebben of door corona niet konden deelnemen.

En huidverzorging en make up advies is natuurlijk altijd wel welkom!

Dus hebben we besloten om dit keer het voor IEDEREEN te organiseren die geconfronteerd is met kanker en er behoefte aan heeft. We maken dit keer ( als je wilt) ook voor en na fotos.

Maximaal 6 personen en de kosten zijn 2 strippen of 6,-

Neem ook jouw eigen make up tas mee zodat we kunnen kijken of alles dat je gebruikt ook bij je past en natuurlijk hebben wij ook materialen om te laten zien wat er nog meer mogelijk is.

Iedereen krijgt een tasje met verzorgings producten mee naar huis .

Aanmelding workshop huidverzorging en make up

Naam *
Straat en huisnummer *
postcode *
Woonplaats *
Email adres: *
Telefoonnummer *
Geboortedatum *
Ik ben lotgenoot *

ik draag een haarwerk *

N.B. er is plek voor maximaal 6 personen per workshop. Staat de datum niet meer op het aanmeldformulier? Dan betekent dit dat de workshop op deze datum vol zit. Wij kunnen je voor die datum dan wel op een wachtlijst zetten. Geef dit dan even aan in de opmerkingen.

Je ontvangt van ons z.s.m. een bericht of er op de door jouw gekozen datum nog plek is.

Opmerkingen:
Ik wil graag de maandelijkse nieuwsbrief ontvangen *

Ik heb het privacyreglement gelezen en ga ermee akkoord dat de Nije Stichting mijn gegevens volgens AVG regelgeving registreert * *
* verplicht

Meer activiteiten