workshop zelf kruiden maken

Steeds vaker worden we erop gewezen dat de kant en klare kruiden uit de winkel heel veel zout bevat en ook nog eens vol met suiker zitten.

Wist je dat er in een gemiddeld kruidenpotje zo'n 20% of zelfs meer aan zout zit?

Zelf maken is een mooie optie maar veel mensen geven aan dat ze dan van alle kruiden grote hoeveelheden moeten kopen en dat maakt het weer duur.

Er zijn goede alternatieven voor de "slechte" kruidenmixen.

https://www.ericjandesmaakman.nl/product/kip-kruiden heeft een mooi assortiment kruiden en alles is zonder zout.

Hoe leuk is het om zelf ook wat kruiden te maken zonder dat je gelijk alles zelf moet aanschaffen?

We gaan aan de slag om een lekkere kruidenmix te maken voor kip en een mix om zelf heerlijke kruidenboter te kunnen maken.

Je gaat met veel informatie en 2 soorten kruidenmix naar huis.

De workshop kost 4 strippen of 11,- ( indien je geen strippenkaart hebt graag met pinpas betalen)

Aanmelding workshop zelf kruidenmix maken

Naam *
Straat en huisnummer *