Terug naar overzicht

Inloopmiddag slokdarm- en maagkanker

 

📅 dinsdag 7 april | ⏰ 13:00 - 16:00 uur | 📍 Bruinsweg 32, Hengelo

 

In samenwerking met ZGT organiseert IPSO-Centrum Twente een speciale inloopmiddag voor iedereen die te maken heeft (gehad) met slokdarm- en/of maagkanker, evenals hun naasten. De middag biedt de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen en met elkaar in gesprek te gaan.

 

Iedereen die zich in deze situatie herkent, is van harte welkom om deel te nemen. Het evenement biedt een veilige en ondersteunende omgeving waar deelnemers hun verhalen kunnen delen, steun kunnen vinden en nieuwe inzichten kunnen opdoen. Dit natuurlijk onder het genot van een kopje koffie of thee.

 

Naast lotgenoten en naasten zal ook patiëntenvereniging SPKS (leven met maag- of slokdarmkanker) aanwezig zijn bij deze inloopmiddag.

 

 

Voornaam *
Achternaam *
Geboortedatum *
Woonplaats *
Email adres *
Wil je op de hoogte blijven van de Nije Stichting en de maandelijkse nieuwsbrief ontvangen? *

Ik heb het privacyreglement gelezen en ga ermee akkoord dat de Nije Stichting mijn gegevens volgens AVG regelgeving registreert *
* verplicht

Meer activiteiten

Spelletjes ochtend

25-06-2026 t/m 25-06-2026

Inloopavond Prostaatkanker

24-06-2026 t/m 24-06-2026

Japans wandelen

24-06-2026 t/m 24-06-2026

Yoga

23-06-2026 t/m 23-06-2026

Haak je aan

18-06-2026 t/m 18-06-2026

Jong & Kanker

18-06-2026 t/m 18-06-2026

Gerichte coaching

17-06-2026 t/m 17-06-2026

Beautysalon

17-06-2026 t/m 17-06-2026

Groenworkshop

17-06-2026 t/m 17-06-2026

Samen sporten

16-06-2026 t/m 16-06-2026